Going great! - Reisverslag uit Kings Cross, Australië van Sanne Bonekamp - WaarBenJij.nu Going great! - Reisverslag uit Kings Cross, Australië van Sanne Bonekamp - WaarBenJij.nu

Going great!

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 December 2018 | Australië, Kings Cross

Hallo allemaal,

Alweer een maandje geleden dat ik wat van me heb laten horen. Niet heel veel nieuwe dingen gebeurd maar ik heb het nog steeds geweldig hier!

Ben inmiddels twee keer per week aan het waterpoloën, druk aan het werk en intussen lekker chillen met mensen uit het hostel. Marjolein komt over 1,5 week al en deze weken was ik extra druk met werk omdat ik een extra shift heb gekregen en een shift van iemand anders over mocht nemen. De afgelopen 2 zaterdagen heb ik vanuit het werk ook een cursus Mental Health First Aid mogen volgen. Heel interessant en relevant voor op het werk en ook om mogelijke mentale issues op tijd te signaleren en aan te kaarten. Met 100% score heb ik mijn diploma voor de komende 3 jaar in de pocket, wihooo!

Het weer is inmiddels zomers en dat betekent lekker vaak naar het strand! Wel heel raar om te zien dat de kerstbomen worden opgetuigd en dat er kerstmuziek wordt gedraaid in de winkels terwijl het buiten 25 graden is. Maar buiten dat is het heerlijk om elke dag buiten te ontbijten, zonder jas van huis te gaan en lekker aan het strand te hangen. De zee is hier wel anders dan in Zuid-Frankrijk. Er zijn altijd golven en een balletje gooien in het water zit er niet echt in. Maar des te leuker is het zwemmen in de zee en om door de golven heen duiken tot de volgende komt. Net een klein kind haha!

Vorige week zag ik op Instagram dat Shadan, een Nederlands meisje die ik 2 jaar geleden in Vancouver had ontmoet, in Sydney was met haar moeder. Shadan was ook nog eens de mentormama van Sietse in Tilburg dus dat was nog extra supertoevallig. Na wat appen spraken we de dag erna af op Bondi beach en hebben we daar heerlijk aan het strand gelegen. Ik vertelde hen over wat ik zoal allemaal doe hier en de volgende dag stonden ze spontaan bij Lentils op de vloer! Heel leuk! Sowieso komen er veel mensen vanuit het hostel op bezoek bij Lentils. En ik ga als ik tijd heb ook langs bij de andere kamergenootjes op het werk. Zo kom je nog eens ergens!

Verder is het in het hostel een tijd van komen en gaan zo rond de kerst. Veel mensen uit het hostel zijn verhuisd, terug naar huis voor de feestdagen of nog even snel ergens beunen. De afgelopen weken zijn veel van de mensen met wie ik veel omging verhuisd of vertrokken. Dat is wel jammer maar gelukkig zijn de mensen met wie ik het meeste omga maar tijdelijk ergens anders. En ik kijk er erg naar uit om samen met Marjolein de kerstdagen en oud en nieuw te vieren en om samen op reis te gaan!

  • 08 December 2018 - 05:57

    Fenki:

    Ooh wat fijn weer wat te lezen!! :D Tof dat je het zo naar je zin hebt! Xxxxx

  • 08 December 2018 - 05:57

    Fenki:

    Ooh wat fijn weer wat te lezen!! :D Tof dat je het zo naar je zin hebt! Xxxxx

  • 08 December 2018 - 05:57

    Fenki:

    Ooh wat fijn weer wat te lezen!! :D Tof dat je het zo naar je zin hebt! Xxxxx

  • 08 December 2018 - 15:35

    René En Miek:

    Zal een vreemde ervaring zijn om kerst te vieren in het zonnetje ! Hier zijn de voorbereidingen voor kerst in volle gang...eten hier en daar dus we zullen onze "bolle toet"wel houden !
    Ben benieuwd hoe het bij jou zal zijn ! In ieder geval heb je 'n leuk vooruitzicht om samen met Marjolein de feestdagen door te brengen.....! Geniet en tot het volgende verslag ! Dikke knuffel !

  • 10 December 2018 - 15:13

    Rens:

    Leuk om te lezen San.
    Alvast heel heel veel plezier met Marjolein!
    Spreek je later.
    Doe het goed daar zus.

  • 15 December 2018 - 03:53

    Sanne Bonekamp:

    Thanks allemaal! Leuk om de reacties te lezen :) Ik heb nu ook wat foto's toegevoegd!

Tags: 25-30 graden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Kings Cross

Australiaaa

Back on the road again! :)

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2020

ROOAAADTRRIIIPPP!

26 Augustus 2020

ROOAAADTRRIIIPPP!

22 Juli 2020

Finding my peace

18 Mei 2020

Packing shit eh.... shed!

05 April 2020

Sri Lanka met mama
Sanne

Yessss, ik ben weer on the road! Volg mij avonturen op deze site, via facebook of via Instagram

Actief sinds 07 Sept. 2013
Verslag gelezen: 536
Totaal aantal bezoekers 22107

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2018 - 21 Augustus 2019

Australiaaa

06 September 2013 - 05 Maart 2014

Sanne in Toronto

Landen bezocht: