Happy birthday to me - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne Bonekamp - WaarBenJij.nu Happy birthday to me - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne Bonekamp - WaarBenJij.nu

Happy birthday to me

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Sanne

13 Februari 2019 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Vanuit Auckland schrijf ik nu mijn voorlopig laatste blog uit Sydney. Er staat een hoop te gebeuren de komende 5 maanden! Maar te beginnen bij het begin. Dat is ongeveer een maand geleden, bij terugkomst uit Tasmanië.

De terugkomst uit Tasmanië was ook meteen het moment van afscheid van Marjolein die die dag direct doorvloog naar Nederland. De tijd die we moesten overbruggen op het vliegveld was aanzienlijk maar ging redelijk snel omdat we direct de bankzaken en fotozaken konden regelen. En dan was er het afscheid waarbij ik (en niet eens Marjolein!) wel een traantje moest laten.

Het niet gewone maar toch gewone leven ging verder en ik ging zondags weer werken bij Lentils. Heel erg leuk! En daarnaast begon ik weer met fanatiek trainen bij de waterpolo meiden van Sydney Uni. Extra leuk is dat ik ook een paar (letterlijk) wedstrijdjes mee heb kunnen pakken in een team met wat mensen te kort.

Dat weekend was het natuurlijk mijn verjaardag en die heb ik uitgebreid gevierd. Op zaterdag hebben we met de club uit het hostel samen gegeten en biertjes gedronken op ons balkonnetje tot het 12 uur was. Daarna werd er in vier talen voor me gezongen en zijn we nog even naar de lokale kroeg gegaan voor een afzakkertje. De dag erna moest er gewoon gewerkt worden maar geen probleem want ik vind mijn werk leuk en… ik was jarig!! Een van de collega’s wist dat en heeft ervoor gezorgd dat niemand de deur uitging zonder mij te feliciteren, wat wel heel schattig was.

Aan het einde van de dag hadden Ceci, Jisoo en ik een tent geboekt op Cockatoo Island, waar Marjolein en ik eerder al naartoe waren geweest. Dat leek me een leuke activiteit en locatie om mijn verjaardag af te sluiten. Gitaar mee, volleybal mee, kampeerspulletjes mee en gaan met die banaan.

Een betere afsluiting van mijn verjaardag kon ik me niet wensen. Heerlijk met de meiden over het voormalige convict eiland gestruind, in het donker. En daarna van het uitzicht op het water en de skyline van Sydney genoten. En daarbovenop was ik de dag erna nog steeds jarig, en wel in Nederland. Dus er bleven nog steeds appjes en berichtjes binnenkomen. Superleuk! Ik heb me bijna 3 dagen lang helemaal jarig gevoeld!

De weken erna bestonden vooral uit werken, trainen, chillen, stappen en naar het strand gaan. Ook zijn er heel veel mensen vertrokken uit het hostel. Op naar een nieuw avontuur. Helaas gold dit ook voor al mijn lieve kamergenootjes. Room 32, mijn kamer, was niet meer hetzelfde en precies op dat moment vroeg Ceci mij of ik bij haar wilde logeren. Zij was op een huis aan het passen en had een extra bed. Dat wilde ik natuurlijk wel en zo kon ik 5 dagen lang in een appartement logeren. Pure luxe!

Na het logeren was het nog maar 2 dagen aftellen tot ik naar Nieuw Zeeland vloog. En nu zit ik hier in Nieuw Zeeland mijn blog te typen. Op naar een mooie vakantie!

Tot de volgende!

Tags: 30-35 graden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australiaaa

Back on the road again! :)

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2020

ROOAAADTRRIIIPPP!

26 Augustus 2020

ROOAAADTRRIIIPPP!

22 Juli 2020

Finding my peace

18 Mei 2020

Packing shit eh.... shed!

05 April 2020

Sri Lanka met mama
Sanne

Yessss, ik ben weer on the road! Volg mij avonturen op deze site, via facebook of via Instagram

Actief sinds 07 Sept. 2013
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 22149

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2018 - 21 Augustus 2019

Australiaaa

06 September 2013 - 05 Maart 2014

Sanne in Toronto

Landen bezocht: